piątek, 21 sierpnia 2015

Test żwirka Benek

Dzisiaj opowiem Wam o żwirku bentonitowym Benek. Przed zakupem nie miałam pojęcia co to jest za żwirek i czy jest wydajny. Kupiłam go , ponieważ Lili miała go w domu tymczasowym i z innego nie była skłonna korzystać. Musiałam dawać jej do kuwety piasek z dodatkiem żwirku lawendowego.

Oto ten żwirek :


CENA

Za 10 litrowe opakowanie zapłaciłam około 15 zł. Wydaję mi się, że cena jest ok :)

OPAKOWANIE

Całość zapakowana jest w taką plastikowo-foliową torbę.Jak dla mnie jest to nieporęczne, ponieważ rączka którą widać na zdjęciu  bardzo łatwo się rozrywa (patrz zdj.1)
zdj.1

WYGLĄD

Żwirek z wyglądu trochę przypomina piasek. Jest szary i malutki (patrz zdj.2)
zdj.2

ZAPACH

Tak jak zostało napisane przez producenta żwirek ma naturalny zapach. Nie jest duszący.

KURZ

I w tym wypadku, niestety jest gorzej, ponieważ żwirek podczas wsypywania do kuwety strasznie pyli.(patrz zdj.3)Na zdjęciu dokładnie nie widać.

zdj.3



ZBRYLANIE

Tu spotkała mnie miła niespodzianka. Po wlaniu do kuwety wody na żwirku ładnie odznaczyło się to miejsce (patrz zdj.3 i zdj. 4). Jak widać żwirek super się zbrylił,był naprawdę twardą grudką (patrz zdj.5)

zdj.4

zdj.5

AKCEPTACJA

Lili bez problemu zaakceptowała żwirek. Jak widać zaraz po wejściu do kuwety zaczęła kopać i go wąchać.

ROZNOSZENIE

Żwirek w porównaniu do piasku nie wala się po pokoju. Nie przykleja się do kocich łapek.


Reasumując jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona :) Na koniec dodam jeszcze, że zatrzymuję nieprzyjemne zapachy w współpracy z zamkniętą kuwetą z filtrem :)

Pozdrawiam, 
do następnego posta,
Paulina


 



5 komentarzy:

  1. Też kiedyś używaliśmy bentonitowych żwirków, Benka też :) Ale mi najbardziej przypadł do gustu Cats best Eco Plus - wypróbuj kiedyś z Lili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję jak aktualny się skończy. Już nawet znalazłam go w sklepie internetowym :)

      Usuń
  2. U mnie nigdy nie było bentonitów - przeraża mnie niemożliwość wyrzucenia nieczystości do toalety ;) dlatego ograniczyłam się do roślinnych i silikonów :D

    OdpowiedzUsuń