czwartek, 6 sierpnia 2015

Kocia buda - Jak ją zrobić ?

Dzisiaj postanowiłam zrobić małe schronienie dla kociaka.Poczytałam i pooglądałam w internecie różne blogi i wyszło mi to :


Myślę, że nie jest to bardzo estetyczne rozwiązanie, ale właśnie w posiadaniu kota fajne jest to, że wiele rzeczy można zrobić samemu. Taka kartonowa buda pewnie długo nie wytrzyma, ale wtedy może zrobie drugą- większą, lepszą,bardziej wypasioną.

Ok, więc teraz napiszę Wam jak to zrobiłam.

Potrzeba :

-WYBRANY MATERIAŁ
-PODKŁADY HIGIENICZNE LUB DUŻE PAMPERSY
-DOŚĆ SPORY KARTON
-NOŻYCZKI
-IGŁA I NITKA
-TAŚMA


Instrukcja:

1)Wycinamy wejscie w kartonie
2)Na spód budy wkładamy podkład lub pampers i go przyszywamy
3)Z górnych brzegów kartonu przycinamy kształt daszku. Zszywamy to , aby było dość stabilne
4)Pod budę przyklejamy folię (sreberko) lub drugi podkład- tak, aby nic nie przeciekało
5)Z materiału wycinamy pojedynczo każdą ściankę i doklejamy ją taśmą. Gdy każda ściana będzie już przyklejona, zdejmujemy pojedyncze pasma taśmy i zszywamy całość(łączymy ścianki)
6)Na koniec wejście obszywamy, aby nic się nie pruło

Mam nadzieję, że ten pomysł Wam się spodoba.Jestem ciekawa czy Lilli się spodoba. Pozdrawiam i życzę ochłody w tak upalne dni :)

Oto buda :




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Paulina


2 komentarze: