czwartek, 13 sierpnia 2015

Pierwszy spacerek Lili ♥

Nasz pierwszy spacerek można podzielić na 3 części :

•11.08.15r. - dzień przyjazdu Lili

Już wtedy wybrałam się z nią na mały kilku minutowy spacerek. Jednak miałam za duże szelki i szybko musiałyśmy wrócić do domu dla względów bezpieczeństwa. 

•12.08.15r. - drugi dzień pobytu u mnie

Wczoraj dopasowałam do niej inne szelki i okazało się, że są okej. Zabrałam ją na dłuższy spacer - oczywiście zapomniałam wziąć aparatu.No, ale spacerek był dość ciekawy i spacerowaliśmy w pobliżu krzaków i w wysokiej trawie. Wydaję mi się dosyć jej się to podobało.

•13.08.15r. - dzisiejszy dzień (długi spacerek z fotoreporterem)

Dziś wybrałyśmy się pooglądać kwiaty i trochę się pobawić. A to liściem, a to myszką. Odbyła się także próba zapoznania Lili z moim psem. Która nie była zbyt dobra, ponieważ Lili syczy na Odiego i nie za bardzo wyszło nam zaprzyjaźnianie się.

A teraz kilka zdjęć ze spacerku Lili :




























POZDRAWIAMY WAS I ŻYCZYMY OCHŁODY W TAK GORĄCE DNI.

Paulina&Lili  

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że od małego przyzwyczajasz ją do takich spacerów :) Jak będzie starsza będziesz z nią chodzić jak z psem, grzecznie i bez stresu na smyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki mam plan. Teraz już chodzi się z nią grzecznie i nie jest zestresowana. Jest jakaś dziwna. Ale miałam już kiedyś kota (przybłęda) który chodził obok nogi jak pies ;)

      Usuń
  2. Kruszynka poznaje świat, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznaje. Ale po takim spacerze nawet tylko 15 minutowym jest tak zmęczona że śpi ponad 2 godziny :)

      Usuń
  3. A czy Lili jest już po wszystkich szczepieniach? Bo jeśli nie to ryzykujesz że złapie coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem. Lili jest już po szczepieniach. Zostało tylko 3 odrodzenie we wrześniu. Ale wet mówił że już spokojnie możemy spacerować :)

      Usuń
  4. Taki mały bąk, a taki odważny! Słodka kruszynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spacerze odważna ale boi się nieznanych ludzi

      Usuń