poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Moja miłość do kotów

Piszę do Was dzisiaj na temat kotów, ale bardzo ogólnie. Dokładnie chodzi mi o miłość do tych futrzaków.

Dlaczego kocham koty ?

Koty są dla mnie wszystkim tym ,czego szukałam w psach. Zawsze moimi ulubionymi zwierzakiami były psiaki, ale zawsze coś mi w nich nie pasowało. Dopiero, gdy zrozumiałam, że mogłabym dać dom kociakowi zorientowałam się czym dla mnie są.

Lili bardzo lubi się przytulać i jest bardzo rozkoszna. Gdy chce, abym ją podniosła podchodzi do mnie i miauczy.Zawsze chciałam mieć zwierzaka z którym mogę posiedzieć i go poprzytulać.
Lili sprawdza się w tej czynności w 96%.

Chciałam mieć zwierzaka, który będzie przychodził do mnie, gdy tylko go zawołam.
Lili sprawdza się w tej czynności w 45%.

Chciałam zwierzaka, którego zawsze będę miała w domu i w każdej chwili będę mogła się do niego przytulić.
Lili sprawdza się w tej czynności w 98%.

Chciałam zwierzaka z którym będę mogła się pobawić, niestety mój pies nie chciał tego robić.
Lili sprawdza się w tej czynności w 80%.

Chciałam zwierzaka, który nie musi wychodzić na dwór kilka razy dziennie. Jak wiadomo z psem trzeba wychodzić za każdą potrzebą.
Lili sprawdza się w tej czynności w 99%.

Oczywiście to co teraz napisałam nie oznacza, że już nie lubię psów,ale wydaję mi się, że bliższe mojemu sercu są koty.


A Wy dlaczego kochacie koty ?


Poniżej kilka zdjęć Lili i mojego psa Odiego.










Pozdrawiamy
Paulina & Lili



6 komentarzy:

  1. Ja o mojej miłości do kotów pisałam już wielokrotnie, możesz przeczytać w ostatnim poście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo koty są kotami i są jedyne w swoim rodzaju :) Nie da się kota nie kochać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty maja to cos, choc dla mnie wszystkie zeierzęta są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham wszystkie zwierzęta - mam 2 świnki morskie, psa i Lili. Na moim profilu jest napisane jakie jeszcze zwierzęta miałam :)

      Usuń