środa, 26 sierpnia 2015

Cytaty o kotach

Dzisiaj przedstawię Wam kilka cytatów o kotach, które najbardziej mi się podobają.Mam nadzieję, że Wam także się spodobają :3


"Najmarniejszy kot jest arcydziełem. "

                                    Leonardo da Vinci


"Ludzie, którzy nienawidzą kotów, w swoim następnym życiu wrócą jako myszy."

                                     Faith Resnick


"Czy dom bez kota - najedzonego, dopieszczonego i należycie docenionego - zasługuje w ogóle na miano domu?"

                                     Mark Twain


"Kot jest domowy na tyle, na ile mu to odpowiada."

                                       Saki


"Ludzi można z grubsza podzielić na dwie kategorie: miłośników kotów i osoby poszkodowane przez los."

                                  Oscar Wilde


"Zastanawiałeś się kiedyś, co one o nas muszą myśleć? No popatrz tylko - wracamy ze spożywczego z niesamowitą zdobyczą: kurczakiem, wieprzowiną, połową cielaka. Muszą myśleć, że jesteśmy najlepszymi myśliwymi na świecie!" 

                                              Anne Tyler


Macie jakieś rady co zrobić, aby kot nie 

próbował uciekać z pokoju. Napisała do mnie

 pewna osoba, która ma z tym problem, ma 

małego kotka około 5 miesięcy. Napiszcie w

komentarzu jakieś rady, ja odpiszę jej na e-

maila :)


Z góry dziękuję,

Paulina

2 komentarze:

  1. Co do twojego pytania, to czemu in jest w jednym pokoju? Jedzenie i kuweta w tym samym pomieszczeniu - też bym nie chciała mieć kibelka w kuchni. Jeden pokój dla małego kociaka to mało, on jest ciekawy świata i chce brykać. Moje czasem nadmiernie się interesują drzwiami wyjściowymi z domu ale tu już muszę być konsekwentna i je "psikpsikować".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zapytałam czy nie ma możliwości spacerowania z kotem po domu. Ale powiedziała że jest studentką i mieszka ze współlokatorami a jedyna możliwość posiadania przez nią kota to właśnie w tym pokoju. Jest to znajdka i bardzo nie chciała oddawać go do schroniska :)

      Usuń