czwartek, 25 sierpnia 2016

Spacer z kotem

Właśnie wróciłam ze spaceru z Lili. Zrobiłyśmy sobie dzisiaj sesje zdjęciową.

Ja uwielbiam robić i oglądać zdjęcia. KOCHAM WSZYSTKO CO JEST W JAKIŚ SPOSÓB ZWIĄZANE Z FOTOGRAFIĄ. 
Już długo zastanawiałam się czy zrobić sobie zdjęcia z Lili i tak oto powstała taka sesja. Zdjęcia nie są za piękne, ale cóż... Jakoś nie powala :( 
Zapraszam do oglądania zdjęć :)




















To byłoby na tyle... Jak mówiłam zdjęcie nie są wspaniałe jakościowo, ale ważne, że z Lili :)

Pozdrawiamy,
Paulina & Lili

4 komentarze:

  1. No co ty, są piękne są!!!! :) Masz oko do zdjęć i super z Was modelki <3 Kocio-ludzka miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Pozwoliłam sobie u mnie na blogu umieścić jedno Wasze zdjęcie i zaprosić do Was na bloga, mam nadzieję że nie masz nic przeciwko? :)

      Usuń