piątek, 5 sierpnia 2016

PRZYJACIELE Z BLOGA - Lala

Oto nasz nowy przyjaciel z bloga :)


Przedstawiam Wam :
Lalę




Super, że na Naszym kocim blogu pojawił się kolejny pies :)

Oto jest psiak, który jak wywnioskowałam z wiadomości jest z właścicielką od małego (mała była i właścicielka i pies).

Oto jej słowa :
"Moja kochana psinka, jamniczka. Urodzona w Maju 2006, sama pojechałam po nią do hodowcy. Jechała ze mną na kolanach, była wtedy przynajmniej cztery razy mniejsza! A teraz pewnie zapytacie, czemu Lala? To takie dziecinne! No właśnie dziecinne. I to dosłownie. Imię to wzięło się stąd, że kiedy przyjechała do domu umiałam mówić tylko "Lala". No i pies zaczął na to reagować i tak już zostało. Teraz ma 10 lat i ma się dobrze."

Także życzę jak najwięcej lat spędzonych w zdrowiu :)
Piesek jest śliczny i jak wszystkie wysyłane tu zwierzaki bardzo zadbany. Z pewnością bardzo wygodnie śpi mu się w tej pościeli :)

*Bardzo się cieszę, że tak aktywnie uczestniczycie w Naszej zabawie, przesyłam buziaki :***
Pozdrawiamy,
Paulina & Lili

3 komentarze:

  1. Zawsze się rozpycha na jednej połowie, a ja się cisnę na drugiej :) Także pozdrawiam i dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S tak, miałam wtedy 2 lata :p

      Usuń
    2. To ja dziękuję za wzięcie udziału w akcji ♥

      Usuń