poniedziałek, 22 sierpnia 2016

PRZYJACIELE Z BLOGA - Kasia, Śnieżka i Gwiazdka

Mamy nowych przyjaciół z bloga....

Przedstawiam Wam:
Kasię 
Śnieżkę
Gwiazdkę


KASIA


ŚNIEŻKA



GWIAZDKA


Teraz przyszła kolej na kolejne zwierzaki. Są to dwa króliki, które dostała jakiś czas temu do swojego dziadka. Ma ich jeszcze więcej, ale te dwa są jej ulubionymi... Jest to także rybka - bojownik wspaniały :) 


Oto słowa autorki :
"Moja rybka ma na imię Kasia. Mam ją już dość długo. Kupiła mi ją mama, ponieważ bardzo chciałam ją mieć. Jest to bojownik wspaniały.Jej akwarium stoi w moim pokoju na komodzie."

"Mój króliczek ma na imię Śnieżka. Dostałam go od dziadka około 3 miesiące temu. Jest zwyczajnym królikiem koloru białego.
Najczęściej wypuszczam go w dużej zagrodzie na podówrku wraz z Gwiazdką, ja wtedy bawię się z nimi, daję im marchewkę i głaskam je..."

"Mój drugi królik ma na imię Gwiazdka. Tak jak jej siostrę dostałam ją od dziadka, 3 miesiące temu. Jest koloru szarego. 
Bawię się z nią tak samo jak z Śnieżką."
"Bardzo kocham moje zwierzęta i cieszę się,że je mam."



Bardzo dziękuję za zdjecia Twoich zwierząt, wyglądają na zadowolone, szczególnie króliki biegające po trawie...
Życzę Wam wielkiego akwarium dla Kasi oraz smakowitej trawki dla królików.

Pozdrawiamy,
Paulina & Lili



2 komentarze:

  1. Cześć. Przeglądałam Twój blog i zobaczyłam bojownika, Kasię. Niestety wyrządzasz jej ogromną krzywdę, trzymając w kuli. Dla bojownika minimum to 25-litrowe akwarium prostokątne, wymagana jest grzałka i filtr. Tutaj więcej o tym jakie są negatywne skutki trzymania ryb w kuli: zapytaj.onet.pl/Category/010,008/2,29671482,Dlacze...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja rybka. Jak ja kiedyś trzymałam rybki były w wielkim akwarium :) Pozdrawiam :)

      Usuń