czwartek, 31 grudnia 2015

Pożegnanie ze starym rokiem :D



Rok 2015 okazał się dla mnie przełomowy.
Spotkało mnie wtedy dużo złych i radosnych wydarzeń.
Jednym z takich radosnych była decyzja o adopcji Lili.




Wydaję mi się, że te złe też wyszły mi na dobre. Brzmi to absurdalnie, wiem, ale one dużo mnie nauczyły.
W roku 2015 musiałam pożegnać się z wieloma osobami, mówię tu oczywiście o śmierci. Niestety tak jest, że jedni umierają, aby inni mogli żyć. Inaczej świat byłby przeludniony. Taka jest kolej rzeczy .

Miałam także przeprowadzoną operację,  bardzo się tego bałam, ale myślę, że to dało mi więcej pewności siebie i samozaparcia.
Dobra może przejdźmy do tych szczęśliwych wydarzeń skupimy się tu na konkretnie jednym...
Jak możecie się domyślić adopcji Lili ♥
Mój blog rozpoczął swe istnienie od postów typowo "pomocniczych", którymi przesyciła sobie głowę zanim zaadoptowałam Lili.

Pojawiły się posty o :
-wyprawce dla kota
-skąd wziąć kota
-jak chłodzić kota
-co zrobić z kotem w wakacje
-i jeszcze kilka innych
 Potem pojawiła się już Lili i zaczęły pojawiać się posty bezpośrednio poświęcone właśnie jej.
Między innymi :
-pierwszy spacer
-problemy Lili z łapką
-zapoznanie Lili z Lolą

Więc podsumowując ten rok 2015 okazał się dla Nas bardzo przyjazny i produktywny. 
Życzymy,aby dla Was rok 2016 okazał się jak najwspanialszy i najowocniejszy. Nie będę się już powtarzała, bo były życzenia związane ze świętami.
Więc tylko życzę Wam wszystkiego najlepszego ♥




*zdjęcia, które barwią dzisiejszy post pochodzą z różnego miejsca i czasu(prawdopodobnie były już wcześniej umieszane na blogu)


Pozdrawiamy,
Paulina & Lili

2 komentarze:

  1. Ten rok przyniósł Ci wspaniałą kocią przyjaciółkę :D
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń