środa, 23 grudnia 2015

Wesolutkich ♥

No i właśnie jutro nadejdzie przez wielu wyczekiwany dzień - Wigilia. Mimo tego , że Lili nie wie o co "cho" to  i tak otrzymuje jakiś podarek. 



Postanowiłam wraz z moją najbliższą rodziną , że zrobimy sobie "śniadanie wigilijne" i po jego zjedzeniu otworzymy jakieś drobne podarki, wtedy też prezencik otrzyma Lilka. A dopiero na kolacji wigilijne z cała rodziną podzielimy się opłatkiem i podarujemy sobie prezenty- tak jak jest w większości domów.



10 lipca 2015r. założyłam bloga i postanowiłam napisać Wam o mojej wyprawce dla Lili i dzielić się z Wami (jak dla mnie) szczęśliwą wiadomością. Mianowicie już za dwa tygodnie miałam adoptować Lili. Sprawy potoczyły się trochę inaczej i równo 12 sierpnia można było przeczytać o tym, że Lili jest już w moim domu.

I z tego miejsca chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować.
Za wsparcie, gdy Lili miała problemy z łapką, za wszystkie miłe słowa i wiele innych rzeczy. Chociażby za to, że czytacie mojego bloga i komentujecie go.
     


Chciałabym Wam także złożyć życzenia świąteczne.
A więc życzę Wam wszystkiego dobrego, wszystkiego czego pragniecie, spełnienia najskrytszych marzeń, dużo zdrowia dla Was i Waszych pupili. Życzę Wam wolnego  czasu, spokoju i wszystkiego czego chcecie.
Oczywiście życzę także zdrowia dla Waszych pupili, abyście spędzali z nimi dużo czasu .



A te święta niech będą dla Was oddechem o codziennej prozy życia. 

Moje życzenia nie są idealne, ale nie sztuka przepisać coś z internetu. Zależało mi na tym, aby napisać coś z mojego serca ♥


Dzięki za wszystko :D 

Życzymy Wesołych Świąt !
Buziaczki,
Paulina & Lili


2 komentarze:

  1. Również Wam życzymy Wesołych Świąt! Pamiętaj żeby w Wigilię słuchać Lili, bo może przemówić ludzkim głosem ;)

    OdpowiedzUsuń