niedziela, 13 grudnia 2015

Świąteczne przygotowania

Święta już coraz bliżej. Trzeba wziąć się w garść i rozpocząć przygotowania. Czyli kupowanie prezentów. Wśród wielu, które wczoraj kupiłam są malutkie przekąski oraz jeden miś. Znalazłam takiego slicznego mięciutkiego kolorowaego pieska. Mam nadzieję że Lili spodoba się prezent. 
Czeka mnie pierwsza gwiazda z Lili. Nawet moja babcia uszyła jej świąteczny sweterek. Nie jestem za ubieraniem kotów ale raz w roku na Boże Narodzenie nie zaszkodzi. Już nawet dokonała przymiarki. Na samym początku trochę się denerwowała a potem zaczęła zachowywać się normalnie biegać i bawić się.  Na zakończenie macie kilka zdjęć Lili zarówno w sweterku jak i bez :)








Prezencik



2 komentarze:

  1. Jaki zabawny sweterek, Lili wygląda w nim niezwykle szykownie - widze kwestie wizerunkową ma już zaplanowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa wizerunkowa jest już załatwiona oby tylko jeszcze Lili potrafiła się zachować w czasie wigilijnej kolacji. Pozdrawiamy :)

      Usuń