piątek, 10 lipca 2015

Kocia wyprawaka



Cześć wszystkim !

Nie spodziewałam się , że paczka nadejdzie tak szybko. W środę wieczorem złożyłam zamówienie na rzeczy dla kota. I dzisiaj przyszedł do mnie wielki karton, w którym była :

*Kuweta- jest niezbędna dla każego kota trzymanego w domu. Najlepiej, aby była dosyć duża , aby kotek mógł się w niej spokojnie obrócić. Dodatkowo najlepsze są wysokie boki kuwety , które zapewnią trzymanie żwirku w środku. 

Zapłaciłam za nią około 40 zł.


Oto właśnie zdjęcie mojej kuwety.
Jest granatowa, a na drzwiczkach jest kotek :D

*Drapak- jest to niezbędna rzecz jeśli chcemy, aby kotek nie gryzł, nie drapał nam mebli oraz planujemy pozostawianie kotka samego, gdy my idziemy do szkoły/pracy.
Brązowe kremowy drapak z łapką czworonoga.


Zapłaciłam za niego około 60zł.

*Transporter- potrzebny jest do podróżowania z kociakiem. Jest to o wiele bezpieczniejsze i bardziej komfortowe .
Ja mam taką usztywnianą torbę,
ale może być także plastikowy transporter.

Zapłaciłam za niego około 40zł.

*Zabawka-akurat w tym wypadku jest to piłeczka na sprężynce. Zapłaciłam za nią około 10zł. Oczywiście kot nie potrzebuje dokładnie takiej zabawki. Wystraczą mu małe piłeczki i myszki za około 2 zł.






*Kula smakula-w kwesti zabawy i zajęcia czasu z pewnością jest niezastąpiona. Wystarczy przed wyjśćiem z domu włożyć do kuli przekąski i kot spędzi na zabawie nią długie godziny.



Kosztaowała około 8 zł.




*Pojemniki na karmę - aby karma nie wysychała .

Jeden kosztował 5 zl.

*Krótkie smycze i szelki - do wyprowadzania albo transportu do weterynarza.

Jedne kosztowały około 10zł.














*Smycz automatyczna - na dłuższe spacery. Ja z uwagi na to, że nie wiem czy kotek będzie chciał spacerować kupiłam tanią.





*Obroża - według mnie rzecz konieczna , nie tylko upiększa naszego pupila, ale daje nam wiekszą włądzę nad nim. Zawsze można w taki sposób kociaka przytrzymać poza tym do obroży powinna być przypięta adresatka .

Kosztowała około 7 zł.


Jak pewnie zauważyliście nie mam jeszcze miseczek oraz podstawowych środków higienicznych, ale wszystko pojawi się z czasem :D

                                                                                         Paulina

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń