piątek, 1 lipca 2016

Znowu upały .... + do kiedy wysyłać zdjęcia?

Było kilka chłodnych dni. Padał deszcz,w każdym razie atmosfera za oknem przypadła koty do gustu.
Coś się działo. Lili uwielbia jak pada albo jest burza. Zawsze wtedy spędzi na parapecie i patrzy...
A dziś stety-niestety pojawiło się słońce. I to spore. Już nie miałam ochoty jak ostatnio usiąść do komputera i zaplanować posty na najbliższe kilka dni :) Wręcz przeciwnie... Miałam ochotę odejść od komputera, najlepiej wyjść z pokoju i wejść do basenu. Po 15 minutach poszukiwania kostiumu ,który oczywiście leżał sobie na wierzchu poszłam się ochłodzić.
Ale pomyślałam jeszcze o schłodzony Lilki. Idę do niej, a ona nie dość że bawi się w najlepsze nie zważając na upał to jeszcze w dodatku zjadła wszystko co miała w misce.
Dość nieprawdopodobne bo Lili w upały mniej je, ale poza tym funkcjonuje normalnie.
A tu dziś niespodzinka. Lili nie zwraca uwagi na upał i robi to na co ma ochotę :) A jak to jest u Was. Wasze koty zwracają uwagę na upał,  zaprzestają zabaw?

Przypominam Wam o akcji,która trwa do końca sierpnia. Waszym zadanie jest wysłać zdjęcie pupila (niekoniecznie kota) wraz z krótkim opisem. Na adres e-mail kociezycie2000@wp.pl ewentualnie na instagramie instagram.com/kocie.zycie
Zachęcam Was do udziału w zabawie ;)
                                                                    Paulina

2 komentarze:

  1. To jestem pod wrażeniem Lili, Andrzej to upały przesypia, uaktywnia się wieczorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wytrwałośći w upałach dla Andrzeja :)

      Usuń