sobota, 9 lipca 2016

PRZYJACIELE Z BLOGA - Gacuś

         Witamy kolejnego kociego przyjaciela...

Przedstawiam Wam :
Gacusia

Przystojniaczek rośnie - lepiej go pilnuj :)


Jest to kot, którego życie pilnie monitoruje oddana mu właścicielka co możemy obserwować  na instagramie.

Oto słowa właścicielki :
"Dzień Dobry! Chciałabym wziąć udził w akcji PRZYJACIELE Z BLOGA i odpowiedzieć na te kilka pytań. Więc zaczynam : Mój kochany pupil ma na imię Gacuś. Jest to czarno-biały kotek.Ma zaledwie 11 miesięcy.23 sierpnia kończy dopiero rok.Dostałam go od mojej cioci.Miałam do wyboru dwa kotki: Różę i oczywiście Gacusia. I właśnie go wybrałam. Niestety nie widziałam jego mamy. 
Niestety miła pewien wypadek i nie przeżyła... Mój mały kotek jest zwyczajnym dachowcem. Jednak wyjątkowym. Uwielbiamy razem spędzać czas leżąc na łóżku i oglądając filmy. Gacuś wtedy leży na moich kolanach i mruczy. Ale lubimy też zabawę ulubioną piłeczką Gacusia. Tym zakończę krótki opis mojego kochango Gacusia."

Myślę, że tu jest podobna sytuacja jaką mieliśmy ostatnio. Gacuś także ma cudowną włascicielkę, która poświęca mu multum swojego czasu. Dzięki czemu maluch jest z pewnością szczęsliwy.
Dziękujemy za wzięcie udziłu w akcji PRZYJACIELE Z BLOGA. I życzymy wielu pogodnych chwil spędzony razem, więcej zabawy i smakowitych przekąsek dla Gacusia. Widać, że jest jeszcze młodym, trochę nieporadnym, ale pięknym i zadbanym kotkiem. 

Pozdrawiamy,
Paulina & Lili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz