sobota, 2 lipca 2016

PRZYJACIELE Z BLOGA - Isztar i Lili

      No i mamy pierwszych przyjaciół z bloga...

Przedstawiam Wam : 
Isztara pseudo Rudy
Lili pseudo Czarna



Bardzo mi miło, że Czarna jest imienniczką mojego kociaka. 

Koty korzystają z życia u boku swojej człowieczej mamy, a wszystko możemy obserwować na ich instagramie, co namiętnie czynie od dłuższego czasu.

A teraz czas na słowa ich właścicielki :
"Isztar pochodzi z hodowli,jest spełnieniem moich marzeń o posiadaniu tygrysa w domu.
Lili jest z Fundacji Koci Pazur z Poznania, została zimą wyrzucona na mróz.Urzekła mnie śpiewem i oczami ♥"

"Najczęściej siedzimy na ogródku, Lilka kopie kamienie, a Isiak goni wszystko co lata. Wieczorami albo bawimy się kocimi zabawkami, albo kocięta przychodzą na pieszczoty, Isiak kładzie się na mnie, a Lili obok.Muszę drapać i pieścić. Często też rozmawiamy, oba koty są wyjątkowo wygadane,pyskują, a Liliana jeszcze śpiewa :D
Jak mnie nie widzą od razu jest miauu! i muszę się odezwać żeby mogły mnie zlokalizować :) Generalnie jest wesoło i nie wyobrażam sobie życia bez moich kocich dzieci."

Ta kocia rodzina jest super. Polecam,aby śledzić ich na Instagramie, ponieważ dodają naprawdę ciekawe zdjęcia. Piękne koty i super właścicielka. Z pewnością mają u Ciebie bardzo dobrze.

Dziękuję Wam za wzięcie udziału w Naszej zabawie i życzę duuużo czasu spędzonego z kociakami. A dla maluchów fajnych zabawek i wiele jedzenia. 

Pozdrawiamy :)
Paulina & Lili

2 komentarze: