czwartek, 21 lipca 2016

Przyjaciele z bloga - Nikon

Przedstawiam kolejnego przyjaciela z bloga:

- Nikon


Przecudowny kociak ♥ Moja ulubiona rasa - kot rosyjski niebieski ♥ Przepiękny :)

Słowa właścicielki :

Nikon w sierpniu skończy 4 lata. To kot rosyjski niebieski "na kolanka" z hodowli pani Ewy Rusraissa*PL.Z Nikonem najchętniej leżymy i śpimy ;), ale towarzyszy mi w większości czynności - pracy, gotowaniu, czy też wchodzi ze mną pod prysznic. Od kiedy mamy malutki ogródek tam spędzamy czas wspólnie - ja z książką, Nikon obserwuje muchy. Nikon najbardziej lubi być klepany po pupie, łasi się i głośno domaga tej specyficznej pieszczoty.
Nikona możecie podglądać na...

Blog
Instagram
Facebook
Snapchat: kottonpl


Pozdrowienia
Marta


Super kociak i bardzo podoba mi się to, że często podróżuje z tobą ♥ Też chciałabym z Lili, ale póki mam możliwość zostawiam ją w jej "bezpiecznym środowisku". Świetny kociak... Kiedyś muszę sobie podobnego kupić :) Życzę Wam jak najwięcej spędzonych razem lat w zdrowiu ♥



Pozdrawiam,
Paulina


1 komentarz: