piątek, 22 lipca 2016

Zakupy internetowe 2

Post z ostatnich zakupów internetowych cieszył się dużą popularnością jeśli chodzi o odsłony. Za co bardzo dziękuję... W nocy z 11-12.07 zamówiłam kolejne produkty, których wprawdzie nie przetestowałam, ale tylko napiszę co kupiłam...

Z góry mówię, że karmy które kupuję Lili nie są z górnej półki, ale ona nawet takich nie chce jeść. Najchętniej to jadłaby te niezdrowe z marketu, w których nie ma mięsa... Raz na jakiś czas pozwalam jej na taką "przyjemność", ale dość rzadko. Karma, którą kupuję określiłabym mianem średniej w dość niskiej cenie. Dodatkowo zakupiłam jeszcze inne produkty.
Zapraszam :
ANIMONDA Carny Adult smak: wołowina, indyk i królik 400g
Zamawiam to za każdym razem, tylko różne smaki... Teraz mamy 12 sztuk.

BAZYL Silikon żwirek 5l
Mieliśmy go tylko raz,ale jest dość tani i ok, tylko trochę pyli. Lili ma duże wymagania jeśli chodzi o żwirki, więc jak na razie nie zamierzam nic zmieniać :)
SHEBA kurczak w wyśmienitym sosie 85g
SHEBA łosoś w aksamitnym musie 85g
SHEBA kawałki wołowiny w sosie 85g
SHEBA kawałki cielęciny w sosie 85g
Zamówiłam po jednej z każdego smaku. Lili nigdy tego nie jadła.

BOZITA z kurczakiem 410g
Tak na spróbowanie - z polecenia :)

AQUA PRO ANIMALE PREMIUM woda źródlana dla psa z dodatkiem aceroli 1,5l

AQUA PRO ANIMALE PREMIUM woda źródlana dla kota z dodatkiem kocimiętki 0,5l
W gratisie dostałam 2 butelki wody - większą dla psa i mniejszą dla kota
Książka "Szczęśliwy kot" wyd. Galaktyka
I oczywiście nie zapominając o sobie zamówiłam książkę. Moją tradycją jest, że na plaży czytam o kotach... W tamtym roku wasze blogi i jedną książkę, a w tym roku drugą. Dobrze, że wyhaczyłam dobrą promocję i zamówiłam książkę za 11 zł.


To tyle w dzisiejszych zakupach. 
Pozdrawiamy,
Paulina & Lili


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz