środa, 13 lipca 2016

PRZYJACIELE Z BLOGA - Edzia i Nuka

         Mamy nowych przyjaciół z bloga...

Przedstawiam Wam :
Edzie(królik)
Nuke(pies)



Teraz coś nowego, nie koty, ale pies i królik... I oto chodzi... Ja jestem kociarą, ale nie do końca. Uwielbiam wszystkie zwierzki, ze szczególnym naciskiem na KOTY ♥ Otwieramy się na nowe znajomości :)

Jak widać oba zwierzaki są piękne i zadbane. Wyglądają na zadowolone :)



Oto krótkie słowa właścicielki :

"Posiadam króliczka miniaturkę o imieniu Edzia. Jest ze mną od ponad roku. Bardzo ją kocham, chociaż jest bardzo niesforna i hałaśliwa, ale przyjacielska. <3Mam też suczkę rasy golden retriever o imieniu Nuka. Nuka ma już przeszło 11 lat i nadal trzyma się dobrze. Jest ze mną od kiedy byłam mała i mamy masę wspólnych wspomnień. <3"

Właściclka z pewnością bardzo kocha swoje zwierzaki. Są czyste, mają odpowiednie warunki, jak dla mnie super :)

Pragnę tylko przypomnieć, że zdjęcia z opisami możecie wysyłać przynajmniej do końca sierpnia - oto link do posta.

Życzę Wam jeszcze więcej miłości.
Pozdrawiamy,
Paulina & Lili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz