czwartek, 21 lipca 2016

PRZYJACIELE Z BLOGA - Franek

Oto Nasz nowy, ale jakże piękny przyjaciel...

Przedstawiam Wam:
Franka


Jak widać jest to słodziutki, malutki kiciuś ♥ Słodko śpi na miękkiej powerzchni. Wygląda na zadowolonego i błogo sobie śpi.

A oto tekst napisany przez właścicelkę, dyktował jej Franek :
"Jestem Franek :) Mam dopiero miesiąc, a już przejmuję władzę nad całym domem ! Wejdę w każdy jego zakamarek, bo przecież jak nie sprawdzać czy nie czai się tam przypadkiem inny kot taki sam jak w lustrze czy drzwiach lodowki... Nadal nie rozumiem jak tam się dostali ! Jestem bardzo ładnym kotkiem. Moje futerko jest całe czarne, a oczka błękitne. Uwielbiam bawić się moimi zabawkami to nic, że walają się po całym domu ważne, że mam co robić. Moim ulubionym miejscem do drzemki jest właścicielka, a dokładnie jej kolana. Wcześniej mieszkałem gdzie indziej wraz moją mamusią i rodzeństwem. Gdy tylko troszkę podrosłem trafiłem w ręce nowych właścicieli u których jest mi bardzo dobrze. Jestem zwykłym dachowcem jednak opieka nade mną jest niczym opieka nad rasowym kotem, który żyje w pałacu. Szczerze to pomysł na wysłanie tej wiadomości był mojej pani ( natrafiła na Twojego bloga przez Twoją odpowiedź na Zapytaj.Onet. ) Miałem wtedy malutki problem z kuwetą ( właściwie ona miała, mi wszystko odpowiadało ) Teraz wszytko jest ok. Korzystam z niej sam, aby się na mnie nie złościła. Ona też napisała tą wiadoość podczas gdy ja spałem na jej kolanach, ale w końcu to nie jest ważne ;)"

Jestem zauroczona słodkoscią Franka :)


Cudowny kociak, mam nadzieję, że moja odpowiedź się przydała ;) Jeśli nie to na moim blogu z pewnością będą odpowiedzi na jeszcze różne pytania. Życzę Wam wszystkiego co najlepsze i mam nadzieję, że już więcej nie bedziecie musieli zadawać podobnych pytań na Zapytaj :)

Pozdrawiamy,
Paulina & Lili

2 komentarze: