niedziela, 17 kwietnia 2016

Zakupy internetowe

Kilka dni temu zrobiłam zakupy dla Lili ze strony KrakVet... Od pierwszych dni pobytu Lili u mnie robimy zakupy z tej strony, ale nigdy nie pokazywałam Wam co kupuję. Dzisiaj postanowiłam to zrobić, ponieważ sama zaczęłam czytać takie posty.

Na początku chciałabym powiedzieć, że nie wszystko jest w pełni zdrowe, ale raz na jakiś czas można podać kotu coś niezdrowego :)

Zaczynamy :
-TRIXIE Zabawka dla kotów : kółko z myszką 25cm

Jest to super zabawka. Bynajmniej bardzo podoba się Lili, tuż po rozpakowaniu bawiła się nią dobre 2h. Zapłaciłaciłam za nią 19,70 i wydaję mi się, że była warta swojej ceny. 
Jak możecie zauważyć wykonana jest z plastiku, a na górze ma "coś" wydaję mi się, że do drapania. Jest to zwykła myszka na patyku kręcąca się po obwodzie koła. 





- BEAPHAR Bogena Sweet Hearts- przysmak dla kotów 150szt.
Są to kolorowe serduszka, które raczej nie są zdrowe, ale raz na jakiś czas nic się nie stanie :)


-TRIXIE Obroża dla kota z chustą





-ALMO NATURE Daily Menu Bio Pate Indyk 100g oraz Jagnięcina 100g



-ALMO NATURE Daily Menu Kurczak z łososiem 70g



-ALMO NATURE Daily Menu Tuńczyk i makrela 2x170g


-ANIMONDA Brooconis Cat : drób i serca 400g oraz dziczyzna i drób 400 g




-ANIMONDA Carny Adult : indyk i krewetki 400g, indyk i królik 400g, sarna z żurawiną 400g




-CHABA Obroża taśmowa regulowana 20mm/46 cm
Obroża jest dla psa




- Szampon z lawendą i borówką dla kotów PREMIUM 200ml


-ANIMONDA Rafine Cross Adult Cat : kaczka,indyk, drób 1,5kg


- GOURMET GOLD Mus z wołowiną 85g


To tyle z naszych zakupów...Kiedyś może jeszcze pokażemy Wam co kupiłam ;)

Pazdrawiam,
 Paulina











1 komentarz: