niedziela, 10 kwietnia 2016

Nowy drapak ♥

W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat drapaków... Jak wiecie albo nie, Lili nie lubi korzystać z drapaka, dodatkowo nasze urządzenie do drapania połamało się :(

Ale nic straconego !
Zdobyłam drewno brzozowe i przy pomocy mojego taty zrobiłam Lili drapak. 
I tak ... Teraz wreszcie mogę powiedzieć, że drapak jest przydatny i spełnia swoją rolę. Jest ubustwiany i często oblegany przez Lili :)
Teraz przynajmniej wiem, że drapie to drewno i nie martwię się, że poniszczy wiele rzeczy...
Nasz drapak nie jest jeszcze całkowicie skończony, pozostało zrobić jeszcze kilka rzeczy. Przede wszystkim chciałabym zamontować więcej półeczek do przesiadywania i jedną z nich obłożyć materiałem, aby była przyjemniejsza :)
Ale jak narazie jest ok ♥ 
Dodatkowo biorąc pod uwagę, że zbliża się wiosna posadziłam Lili trawę w takim dużym pojemniku, gdy tylko urośnie przyniosę ją i położę pod drapak. Wtedy będzie miała zdrowy i piękny świat bez wychodzenia z domu. Oczywiście mamy także siatkę, ale jest na tyle chłodno, że jeszcze nie jest zamontowana :)
 Myślę, że tegoroczna wiosna i lato upłyną Lili w błogiej i przyjemnej atmosferze oraz otoczeniu :)
Wszystko będzie "naturalne"... No prawie :)

18-20 KWIETNIA PISZĘ TESTY GIMNAZJALNE, ALE PO TYM WYDARZENIU WRACAM NA BLOGA I Z PEWNOŚCIĄ POJAWI SIĘ WIĘCEJ POSTÓW ORAZ ZDJĘĆ :)

Pozdarwiam i życzę słonka za oknem :)
Paulina :)


2 komentarze: