środa, 22 lipca 2015

Zobaczyłam Lilli

Jest ! Nareszcie wiem jak wygląda mój kociak ! ♥

Wolontariuszka dała dzisiaj mojej mamie zdjęci Lilli. Terez już nie mogę się doczekać kiedy będzie u mnie.

Ale zostały mi jeszcze 2 tygodnie :(  Za tydzeń jadę na wakacje i zaraz po powrocie po maluszka :D

Dzisiejszy post jest krótki za to dodam zdjęcia Lilli ;)



TAKA MAŁA A JUŻ BUSZUJE :)
Ok. Więc do zobaczenia w kolenym poście.Cześć !
                                                                                           Paulina

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna. Taka maleńka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze maleńka ,ale dość szybko się to zmieni :)

      Usuń