piątek, 24 lipca 2015

Co z kotem w wakacje ?

W CZASIE WAKACJI WARTO ZATROSZCZYĆ SIĘ O KOTA. OPISZĘ DZISIAJ KILKA WYJŚĆ :

1)poprosić kogoś zaufanego, aby zaopiekował się naszym kotem. Najlepiej by ta osoba przyjeżdżała codziennie do naszego domu- sprzątał kuwete, karmił, zmieniał wodę i poświęcił chwilkę na zabawę.
   Jeśli jednak ktoś mieszka za daleko, aby codziennie przyjeżdżać i nie chce się wprowadzić do naszego domu - dobrze by było gdyby kot mógł czasowo zamieszkać u niego/niej.Jednak jest to jednoznaczne z wyjściem drugim.

2)zabrać kota ze sobą- wtedy ważne jest, aby kot potrafił podróżować, nie miał z tym dużych problemów oraz nalezy upewnić się czy do miejsca, którego jedziemy można przywozić zwierzęta. Musimy wtedy zatroszczyć się o wyposażenia dla kota (transporter i zabrać ze sobą kilka jego ulubionych rzeczy).

3)możemy oddać kota do hotelu dla zwierząt - jak dla mnie nie jest to gorsze  rozwiązanie, ale zawsze lepsze niż wyrzucenie czy pozostawienie w schronisku. Z tego co wiem koty źle znoszą przebywanie w takich hotelach, ale w drodzę wyjątku warto spróbować.

Pamiętajcie! Nie pozbywajcie się zwierząt gdy wyjeżdżacie na urlop.Taki bezbronny kot/pies na pewno sobie nie poradzi bez waszej pomocy. Dbajcie o swoje pupile !

Na chwilę obecną przybliżyłam Wam te trzy podstawowe wyjścia. Mam nadzieję, że przed wyjazdem na urlop rozważycie to co tu opisałam.

                         Do następnego,
                                      Paulina

6 komentarzy:

  1. A ja wolę moje koty od wakacji ale jak lecieliśmy do Bułgarii to był Ciapek jeszcze sam i dałam go zaprzyjaźnionej kociarze pod opiekę i wiem że miał tam jak w domu. Teraz gdy są trzy to będę szukała opieki do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmiej koty nie będą narażone na duży stres. Mój będzie jeździł ze mną. Ale postaram się go uczyć i zabierać w krótsze podroże.

      Usuń
  2. Moje koty mają najlepszą i najbardziej zaufaną opiekę - moją mamę. Dopóki jeszcze mogę korzystać z Jej uprzejmości to będą tam jeździć. Choć w chwili obecnej zanosi się, że zostaną na trochę dłużej niż tylko wakacje.

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam. Stało się coś złego ,że muszą zostać dużej? :)

      Usuń
  3. Zawsze wybieram pierwszą opcję i mam wyrzuty sumienia i tak, że nie mogę Panny Miau zabrać ze sobą:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli osoba jest zaufana to myślę że nie ma obaw. Jednak jeśli jest ta więź z kociakiem to ciężko go zostawić. Również pozdrawiam :)

      Usuń