wtorek, 1 listopada 2016

Co u Nas słychać? - PAŹDZIERNIK

Październik był miesiącem pełnym wrażeń. Zaczęłam go 2-dniową wycieczką do Srebrnej Góry, piękne miejsce jest co podziwiać...







Było naprawdę ładnie, zdjęcia niestety, aż tak nie oddają tego piękna.



Po powrocie z wycieczki niestety okazało się, że moja świnka morska umarła. Nikt mnie o tym wcześniej nie uprzedził, ponieważ rodzina nie chciała popsuć mi humoru.


Felek [*]

Potem zaczęła się nauka i tak mija mi czas z dnia na dzień... Była jeszcze jedna bardzo miła niespodzianka, ale nią nie będę się z Wami dzielić, bo to jest już życie osobiste :)
A miesiąc kończymy długim weekendem :) Życzymy Wam, aby LISTOPAD okazał się dla Was hojnym miesiącem i, aby działy się tylko dobre rzeczy.    

  Pozdrawiamy, 
Paulina & Lili

1 komentarz:

  1. Bardzo nam przykro z powodu śmierci świnki morskiej. Jednak to też stworzenie. :( Zdjęcia przepiękne. :) Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas! <3

    OdpowiedzUsuń