niedziela, 26 czerwca 2016

Wakacje czas START !

Zaczynają się wakacje...

Wreszcie, dawno ich nie było...
Skończyłam gimnazjum i teraz pora na zmiany w życiu.Zacznę od bloga...
Muszę zacząć trochę aktywniej działać na blogu, bo ostatnio coś nas tu mało...
Właściwie muszę się przyznać nie zaglądam tu, a to dziwne. Przecież od bloga wszystko się zaczęło.
Zaczęłam prowadzić Instagrama, dzięki temu, że założyłam bloga.
Czytałam wiele blogów o kotach, były w nich  opisywane codzienne dni, to jak opiekować się kotem czy jak uczyć go reagowania na komendy.

Zaniedbałam blog, więc teraz muszę wymyślić coś ciekawego i zacząć pisać, pisać i pisać... Może nawet przygotuję sobie posty... Mam nadzieję, że znajdę tematów na tyle aby wstawiać jeden post na tydzień... Od teraz szukam tematów... Więc proszę was o małą aktywność, abym zmotywowała się do pisania :)

Paulina

1 komentarz:

  1. Napisz nam jak wygląda dzień Lili. Albo jakie są jej ulubione zabawki. Zrób zdjęcia jak się bawi i dodaj nam fotorelację - pomysłów jest mnóstwo. Teraz masz wakacje to wykorzystaj ten czas, czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń