środa, 14 września 2016

Dlaczego zaczęłam blogować ?

Nasz przygoda z blogowanie ,a właściwie wtedy jeszcze tylko moja zaczęła się 10 lipca 2015r. Właśnie wtedy dodałam swój pierwszy post pod nazwą Kocia wyprawka. Od zawsze podobało mi się nagrywanie filmików czy pisanie bloga, bardzo mnie to intrygowało...

Jednak nigdy tego nie zrobiłam. Gdy zaczęłam planować adopcję Lili chciałam jak najwięcej dowiedzieć się o kotach i czytałam różne blogi. W taki sposób trafiłam na wiele super blogów, które czytam do dzisiaj.
Ale właśnie w tym momencie mojego życia postanowiłam, że ja też bym mogła to robić. Bardzo dużo czytałam, a dodatkowo posiadałam też swoją wiedzę. Więc postanowiłam spróbować. Tak więc piszę do dziś i mam nadzieję, że w najbliższym czasie się to nie zmieni.
Jeśli chodzi o to co zamierzałam przekazać za pomocą bloga... Sama do końca nie wiedziała, chciałam się z Wami dzielić moją radością z posiadania kota. Potem za pomocą różnych książek i mądrości weterynaryjno-wychowawczych, które zaczerpnęłam od innych napisałam posty typowo "edukacyjne". Dzieliłam się także moim zdaniem na wiele tematów.
A teraz, cóż teraz... Gdy mam kota już ponad rok i  mam jakąś wiedzę oraz umiejętności w opiece nad nim; staram się pisać posty trochę bardziej o życiu. Dawać rady na podstawię własnych doświadczeń.

Także blogować zaczęłam pod napływem chwili, ale tak mi się to spodobało, że już tak zostałam na tym blogu. Założyłam Instagrama i cieszę się, że moja Lili jest takim medialnym kociakiem (haha)...

Zapraszam Was na :
oraz

Zawsze możecie do nas napisać na maila : kociezycie2000@wp.pl

Pozdrawiamy,
Paulina & Lili

1 komentarz:

  1. Pewnie, że blogowanie jest fajne i wciąga - u mnie też to była decyzja pod wpływem chwili a już parę lat Andrzej jest już kocim blogerem ;)
    Dobrze że jesteście i oby tak najdłużej - Lili już jest gwiazdą ;)

    OdpowiedzUsuń