piątek, 9 września 2016

Dlaczego zaadoptowałam kota ?

W dzisiejszym poście postanowiłam napisać Wam dlaczego zaadoptowałam kota , jak to się stało...


Pisałam już mniej więcej jak do tego doszło, ale dziś postanowiłam dołączyć się do tamtego posta i razem napisać coś dokładniejszego :)

Na początek polecam przeczytać ten post ---> TEN

Jest w nim opisana historia kota, któremu kiedyś próbowałam pomóc i tak naprawdę to on rozbudził moją miłość do kotów ♥

ALE JAK TO SIĘ STAŁO, ŻE PSIARA(bo tak mogłam siebie nazwać) ZAADOPTOWAŁA KOTA?
A więc od zawsze uwielbiałam psy, ogólnie w moim sercu były wszystkie zwierzaki,ale najbardziej psy.
Zawsze jak byłam mała to prosiłam rodziców o psa jak pytali jakie jest moje ulubione zwierzę to bez namysłu mówiłam, że pies. Pies został na chwilę zastąpiony świnkami morskimi, przez jakiś czas były to moje ulubione zwierzaki, ale pies zawsze był w moim sercu.
Jak już pisałam --> TU kiedyś miała kota, którego kochałam. Ale to co innego lubić swoje zwierzę, a tak ogólnie gatunek.
Więc koty jak i inne zwierzaki uwielbiałam, ale psy i świnki morskie wręcz kochałam :)
No i dzięki temu, że pomogłam wtedy temu kotu rozbudziła się jakaś iskierka w moim sercu i od tej pory kocham koty ♥
Właściwie było tak, że kota wzięła pani do leczenia pod warunkiem, że gdy uda się go uratować ja go wezmę. Potem wszystko było dobrze... Ale znalazłam właściciela kota, a że ja bardzo chciałam mieć kotka to postanowiłam zaadoptować swojego. Jakiś miesiąc później dopiero wzięłam się za sprawy adopcyjne. (Musiałam przemyśleć czy, aby na pewno chcę kota i jestem gotowa poświęcać mu swój czas). Wtedy też dowiedziałam się, że podwójnie nie było mi dane mieć tamtego kota, ponieważ musiał zostać uśpiony :(
No, ale dzięki niemu mam Lili i kocham koty ♥\
Ale jak ta biedna, chora kotka to zrobiła to nie wiem o dziś :)

Zapraszam na :
i
Mail : kociezycie2000@wp.pl

Pozdrawiam, 
Paulina


2 komentarze:

  1. Też byłam psiarą, ale się okazało, że koty jednak bardziej do mnie pasują :) Żaden nie był planowany, same się pojawiły... i już zostały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dużo ludzi szuka w psach tego co tak naprawdę jest w każdym kocie :) Oczywiście nie chodzi mi, że psy są gorsze :)

      Usuń