niedziela, 18 września 2016

Co u Nas słychać? - SIERPIEŃ

Hejka ! Pomyślałam, że po każdym miesiący, gdy znajdę trochę czasu będę pisała Wam jak on nam minął i co robiliśmy... Nie mam pojęcia czy coś takiego Wam się spodoba, ale cóż. Mam nadzieję, że w ten sposób zmotywuję się do pisania postów.

Tak więc ZACZYNAMY...
Na początku sierpnia nie opiekowałam się Lili, ponieważ byłam na wakacjach.W tym roku było to Morze Bałtyckie - Rewal. Było bardzo fajnie chociaż tęskniłam za Lili. 

Właściwie mogę powiedzieć, że cały sierpień był trochę odosobniony od Lili, ponieważ nie spędzałam z nią tyle czasu co normalnie.
Gdy wróciłam z wakacji opiekowała się moją 3-letnią kuzynką Wiktorią, przez dwa tygodnie. Jeśli ktoś obserwuje nas na Instagramie z pewnością wie o tym, ponieważ ja tam o wszystkim Was informuję za sprawą filmików w story ale zdjęć.


Gdy skończyłam wykonywać moją "pracę wakacyjną" wracałam do domu. Oczywiście codziennie widziałam Lili, karmiłam ją i głaskałam. Poza tym była ze mną przez całą noc. Rano około godziny 7 wsiadałam na rower i jechałam zajmować się kuzynką, w południe około 16 wracałam do domu i wtedy się z nią bawiłam.
Potem zostały ostatnie 2 tygodnie wakacji, w tym czasie musiałam załatwić wszystkie sprawy z dniem 1 września czyli początkiem szkoły. Trzeba było kupić książki, zeszyty i wszystkie potrzebne przybory. Poza tym nowe buty, torebkę i kilka innyc rzeczy do ubrania. Lili prawie całe dnie siedziała sama w domu. Ale gdy tylko znalazłam czas to przez całe 2 tygodnie codziennie spacerowałyśmy przynajmniej z 40 minut. 












Także sierpień minął mi bardzo szybko i już wróciłam do szkoły przez co posty będą pojawiały się tylko w weekendy.
Pozdrawiamy,
Paulina & Lili

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na takie podsumowujące posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna jest Twoja koteczka :-)
    Oj tez okropnie tęsknie za moimi koteczkami gdy jestem na urlopie :-)

    OdpowiedzUsuń