poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Jaka jest Lili ?

Dzisiejszy post poświęcony jest w pełni Lili. Opowiem w nim o jej ulubionych zabawkach, miejscach i opiszę jaka jest.


Imię: Lili
Data urodzenia: 06.05.15r.
Rasa: europejska
Rodzaj sierści: szylkret tricolor



Waga: 1080g
Długość:
-z ogonem 43cm
-bez ogona 31cm
Stan zdrowia: Teraz jest już ok, ale jak wiecie Lili miała problemy z łapką. Poza tym miała także katar i musiałam zakrapiać jej oczka i nosek.


Zabawki: Lili uwielbia bawić się papierowymi kulkami oraz papierową torbą na prezenty. Z zabawek, które jej kupiłam uwielbnia kolorowe myszki.




Miejsca: Ulubione miejsce Lili to parapet oraz miejsce za monitorem od komputera. Kocha leżeć na klawiaturze,łóżku i na mnie.Dużo czasu spędza też pod łóżkiem mojego brata.







Lili uwiebia się przytulać.Upomina się o branie na ręce i głaskanie. Kładzie mi się na nogach, brzuchu, a nawet twarzy. Była już praktycznie w każdym miejscu w pokoju.
Kocha spacery, sama się o nie upomina- miauczy i biegnie do okna albo pod drzwi.





To był taki krótki post charakteryzujący Lili. Mam nadzieję, że Wam się spodobał. Do zobaczenia,
Paulina



6 komentarzy:

  1. Oby się zdrowo i radośnie chowała. Śliczna to kicia. Ciekawe jaki będzie miała charakter jak dorośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że bardzo jej się nie zmieni :)

      Usuń
  2. Fajna jest Lili <3 Dodałabym jeszcze że jest kocią gwiazdą internetu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie aż taką gwiazdą. Ale może kiedyś. Haha :)

      Usuń
  3. Fajny brzdąc, ciesz się póki jest mała i słodka nim się obejrzysz dorosła kocina będzie :)
    Pozdro,
    Mraux i koty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wreszcie się uspokoi jak dorośnie :) Ale cieszę się nią. Pozdrawiam także ,
      Paulina & Lili

      Usuń