niedziela, 4 października 2015

"Co u nas słychać ? " + mała akcja dla was :)

Co u nas słychać ??!!

Nie ma aktywności, jest tylko Instagram .
Dodaję sporo zdjęć i piszę co się wydarzyło. Lili trochę podrosła. Za jakiś tydzień jedziemy do weterynarza, gdy tylko znajdę czas :)
Mam nadzieję, że przez to, że posty pojawiają się rzadko w nie poprzestaniecie na swojej aktywności. Właśnie dlatego postanowiłam zorganizować jakąś "akcję".




Do końca października możecie wysyłać mi na maila (kociezycie2000@wp.pl) zdjęcia waszego pupila w jakiejś pozycji wraz ze zdjęciem jakiejś osoby do której na tym zdjęciu jest podobny (np. ubranko,poza, mina) cokolwiek. Wiem, że nie jest to proste zadanie, ale postarajcie się... Gdy w listopadzie dotrze do mnie chociaż kilka zdjęć na pewno pojawią się na moim blogu. 

Mam nadzieję, że postaracie się - ja ze swojej strony też obiecuję większą aktywność, jeśli jesteście czegoś ciekawi możecie zadawać pytania czy podsuwać pomysły na posty.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

                                                                                Paulina

4 komentarze:

  1. Ze zdjęciem coś pomyślimy, fajny pomysł, chociaż z Andrzejem może być ciężko bo on podobny do siebie samego ;)
    A co do postów - przy kocie zawsze znajdą się pomysły, i chętnie poczytam o tym jak się bawi Lili, co robiła w dzień, gdzie lubi spać, czym się bawić - życzę dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Lili coraz doroślejsza panienka :D czekamy na kolejne zdjęcia co tam u niej :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń